PIXARTPRINTING LOGO CONTEST

Primim şi printăm peste 8.000 de proiecte grafice zilnic, dar avem nevoie de o idee: a ta. Pentru prima dată, Pixartprinting doreşte să te implici în crearea unuia dintre proiectele sale: o nouă idee pentru un logo.

Ai timp până pe 1 septembrie 2016.

CREATIVUL EŞTI TU

Ne dorim o idee de logo care să respecte valorile noastre şi căutăm graficieni şi creativi care să ne împărtăşească ideile lor originale. Eşti persoana pe care o căutăm? Participă la concursul nostru!

ÎNCARCĂ PROPUNEREA TA

Trimite-ne cea mai bună idee şi arată-ne cum ai ajuns acolo. Spune-ne ce te-a inspirat şi ajută-ne să înţelegem conceptul şi povestea cuprinse în propunerea ta.

CÂŞTIGĂ 5.000€

Cea mai bună idee de logo va fi recompensată cu 5.000€, plus posibilitatea de a o dezvolta împreună cu compania. Participarea ta la concurs va fi recompensată cu un promocod* pentru o reducere de 50% la viitoarea ta comandă Pixartprinting.

*Promocodul îţi dă dreptul la o reducere de 50%, aplicabilă pentru o singură lucrare cu o valoare maximă de 200€ (sau valoarea echivalentă în altă valută) şi poate fi folosit pentru tot catalogul până pe 30/09/2016. Promocodul nu este transferabil şi va fi acordat exclusiv participanţilor ce deţin un cont activ în momentul încheierii concursului. La încheierea concursului, după 01/09/2016, Zooppa va contacta participanţii pentru a le comunica codul promoţional.

CITEŞTE BRIEFUL

Vrei să afli mai multe? Citeşte acum brieful detaliat cu toate informaţiile.

Ai timp până pe 1 septembrie 2016.

PARTICIPĂ ACUM

E totul clar? Încarcă ideea ta şi vei primi o reducere de 50% la viitoarea comandă Pixartprinting.

Ai timp până pe 1 septembrie 2016.

PIXARTPRINTING LOGO CONTEST

NE DORIM O EMOŢIE PUTERNICĂ!

Data de începere: 27 iunie 2016 ora 15:00 (GMT+1)

Data de încheiere: 1 septembrie 2016 ora 15:00 (GMT+1)

NB: Proiectele grafice încărcate vor fi vizibile doar pentru client. Toate ideile de logo-uri necâştigătoare vor rămâne proprietatea autorilor.

DESPRE CE ESTE VORBA

De mai bine de şaisprezece ani, Pixartprinting este partenerul tehnologic de print al miilor de clienţi ce se bazează pe magazinul nostru online. Zilnic, peste 8.000 de proiecte grafice sunt încărcate pe platforma noastră pentru a fi printate pe diverse suporturi şi mai apoi expediate în toată Europa şi chiar în Statele Unite.
Pixartprinting nu a încetat să crească şi să evolueze pentru a fi în pas cu timpul, şi exact în acest spirit ia naştere acest concurs: pentru prima dată apelăm la reţeaua uriaşă de graficieni şi creativi ce de ani buni aleg Pixartprinting.

CEREREA

Căutăm o idee pe care să construim un nou logo, care să fie contemporan şi în măsură să exprime caracteristicile distinctive ale Pixartprinting şi evoluţia sa constantă. Totul începe cu o sugestie. Nu este nevoie să prezinţi un proiect definitiv, ceea ce căutăm este o idee de logo.
Poţi participa chiar şi cu o schiţă, dar de asemenea poţi ataşa toate materialele grafice ce ne vor ajuta să înţelegem potenţialul creativ al ideii tale: parcursul care te-a inspirat să formulezi propunerea ta şi/sau câteva exemple de variante şi referinţe de inspiraţie de la care ai plecat sunt pentru noi mai interesante decât grafica vectorială a logo-ului.
Ideea de logo premiată va fi baza de la care vom pleca pentru realizarea noii mărci Pixartprinting.

COMPANIA

Pixartprinting, companie fondată în 1994 de către Matteo Rigamonti, este specializată în furnizarea online de servicii de print în format mic (reviste, cataloage, cărţi poştale, autocolante, etichete, pliante, ambalaje, etc.), format mare (reproduceri de înaltă rezoluţie, postere, afişe, bannere, display-uri, etc.), ambalaje, print pe ţesături şi multe altele. Pixartprinting numără astăzi 500 de angajaţi, aproximativ 250.000 de clienţi activi în întreaga Europă şi o medie de 8.000 de lucrări zilnice. Producţia este centralizată la sediul din Quarto D’Altino (VE). Folosind o flotă de maşini de ultimă generaţie unică în Europa, asigură livrări rapide cu date sigure în Italia şi în străinătate. Excelenţa serviciului clienţi este garantată şi de suportul customer care, vorbitori nativi şi cu o înaltă pregătire. Acţionariatul Pixartprinting este format din 96% din compania Cimpress, lider mondial în printul online.

VALORILE COMPANIEI

Crezurile companiei: respect faţă de oameni şi mediu, valoare comună şi indispensabilă pentru construirea oricăror relaţii şi iniţiative.
Valorile companiei: inovaţie, calitate, competitivitate, avangardă tehnologică.

TARGET

Acolo unde este un proiect care trebuie promovat apare și nevoia de print, pe orice tip de suport şi în orice format. Şi aceasta se aplică tuturor, persoane fizice şi companii.

CERINȚE TEHNICE

Poţi încărca ideea logo-ului în format jpg, tiff sau pdf. Poţi ataşa orice material grafic sau text util pentru a înţelege mai bine potenţialul creativ al proiectului tău.

Proiectele încărcate trebuie să fie lucrări originale şi inedite.

Dacă vrei să propui imagini exemplificative, de exemplu, propuneri pentru campania de print sau pentru aplicarea logo-ului, poţi folosi imagini stock (cu watermark), ce vor fi utilizate doar pentru a ne permite să evaluăm proiectul şi să înţelegem mai bine propunerea ta.

Fişierele încărcate pe Zooppa nu trebuie să conţină nici un indiciu despre identitatea autorului. Fişierele ce conţin date de identificare a autorului nu vor fi transmise clientului de către Zooppa.

Câştigătorul poate fi rugat să colaboreze cu Pixartprinting pentru finalizarea proiectului (cu un buget dedicat ce va fi eventual confirmat împreună cu autorul).

Instrucţiuni pentru încărcare: un fişier imagine pentru previzualizarea proiectului (în format jpeg, png sau gif) trebuie încărcat în prima fază a proiectului. În a doua fază poate fi încărcat materialul suplimentar (prezentări, imagini, aplicaţii) în format .zip.

ATENŢIE: Ideea ta va fi vizualizată numai de către Pixartprinting şi nu va fi împărtăşită cu terţi în nici una dintre etape.

MATERIALE DISPONIBILE

Punctul de referinţă pentru toate documentările este site-ul nostru www.pixartprinting.ro
Aici poţi găsi toate informaţiile legate de cine suntem şi cine vrem să fim.
Nu îţi va fi furnizat logo-ul actual în format vectorial şi nici un alt tip de referinţă ce te poate influenţa: suntem pregătiţi pentru orice!

DESTINAŢIA LUCRĂRII

Ideea de logo ce va câştiga premiul poate fi dezvoltată de către echipa de creaţie a companiei sau implicând direct autorul (cu un buget dedicat ce va fi eventual agreat cu autorul).
Proiectele grafice încărcate vor putea fi văzute doar de către client. Toate ideile de logo-uri necâştigătoare vor rămâne proprietatea autorilor.

COMPENSAŢII

Dintre toate propunerile primite, Pixartprinting va selecţiona fără drept de apel autorul celei mai bune propuneri, care va primi o compensaţie brută de 5.000 Euro**.

În plus, toţi utilizatorii care încarcă un proiect creativ vor avea dreptul la o reducere de 50% la următoarea comandă Pixartprinting.

**Compensaţia va fi netă cu impozitul de 25% reţinut la sursă.

ATENŢIE

Pentru a participa la proiectul Zooppa, trebuie să respecţi brief-ul şi Regulamentul general de concurs.

Nu poţi participa la acest concurs cu simboluri, logo-uri sau imagini achiziţionate cu licenţă de pe site-uri de stock. Tot conţinutul încărcat trebuie să fie original.

Prin încărcarea unui proiect pe Zooppa declari că deţii toate drepturile şi nu încalci în nici un fel drepturile de autor. Pedeapsa este descalificarea, încarcă doar conţinutul al cărui autor eşti.

Pentru fiecare proiect încărcat trebuie să completezi documentul de certificare a drepturilor de autor încărcându-l pe Zooppa în momentul trimiterii propunerii.

Autorul proiectului selectat va trebui să furnizeze fişierul original al proiectului şi să transfere licenţa exclusivă de utilizare, pentru canalele online şi offline.

Pentru orice solocitări, întrebări sau nelămuriri cu privire la concurs, te rugăm să consulţi forumul dedicat sau să contactezi personalul Zooppa Italia, la adresa zooppa.ita@zooppa.com

PARTICIPĂ ACUM

E totul clar? Încarcă ideea ta şi vei primi o reducere de 50% la viitoarea comandă Pixartprinting.

Ai timp până pe 1 septembrie 2016.