You are on the .ro domain. We recommend you go to the .com domain so that the contents of the website are closer to your language and browsing needs.
ENGLISH(US)
CLOSE
slide 1
slide 2
slide 3
slide 4
slide 5
slide 6

Istorie

Pixartprinting, fondată în 1994 de către Matteo Rigamonti, este specializată în furnizarea de servicii de print în format mic (reviste, cataloage, cărți poștale, autocolante, etichete, broşuri, ambalaje, etc.), formate mari (reproduceri de înaltă rezoluție, postere, afişe, bannere, display-uri, etc.), ambalaje, print pe ţesături şi multe altele. Pixartprinting are în prezent 500 de angajaţi, aproximativ 250.000 de clienți activi în Europa și o medie de 8.000 de lucrări pe zi. Producția este centralizată la sediul general din Quarto D’altino (VE). Dispunând de o flotă de maşini de ultimă generaţie, fără egal în Europa, asigură livrarea rapidă şi sigură în Italia şi în străinătate. Excelenţa serviciului clienţi este garantată şi de serviciul customer care în limba nativă, la un înalt nivel. Pixartprinting face parte din Cimpress (Nasdaq: CMPR), lider mondial în personalizarea în masă.

Valorile companiei

Crezul companiei: respectul pentru oameni și mediu, valoare comună și esențială pentru construirea de raporturi și inițiative. Valorile companiei: inovație, calitate, competitivitate, tehnologie avangardistă.

Produse şi Servicii

 

Pixartprinting poate fi considerat un "one stop shop" al printului. De la cărţi de vizită la reviste, de la postere la steaguri, de la display-uri din carton la maxibanner. Cu un singur click poţi vizualiza în vitrina virtuală online o gamă completă de produse, ce poate satisface toate nevoile de print ale clienților profesioniști. Serviciul include livrarea în 24h, 48h, 72h sau 5/7 zile.

Datorită implementării constante a noilor tehnologii, catalogul de produse este în permanență îmbogățit cu intenția de a răspunde și, dacă este posibil, de a anticipa nevoile clienţilor, oferindu-le posibilitatea de a-şi dezvolta propria afacerea în noi domenii.

 

Vitrina virtuală

 

Dezvoltată de echipa internă de ingineri software, site-ul Pixartprinting este conceput folosind aceeași limbă a software-ului pentru managementul afacerii, oferind beneficii uimitoare pentru utilizatori, în termeni de flexibilitate şi dinamism. Uşor şi rapid de consultat, clienții sunt ajutaţi de un sistem de ghidare practic, în toate etapele estimatului.

 

Un alt plus al site-ului este sistemul inovator de încărcarea a fișierelor, care, pe lângă faptul că este foarte intuitiv, oferă un mecanism util pentru semnalare automată. Acesta informează clienții în timp real în cazul unor anomalii apărute în procesul de încărcare a comenzilor şi furnizează actualizări 'live' în legătură cu statusul lucrării. Un sistem ce garantează fiabilitatea, precizia și transparența serviciului.

Software-ul: coloana vertebrală a companiei

Punctul forte al procesului de producție este software-ul de management. Acesta este, în toate privințele, coloana vertebrală a companiei, prin care trec toate informațiile, permițând monitorizarea în timp real a tutror etapelor fiecărei lucrări. Sistemul, în totalitate "home made", se bazează pe un software open-source şi multiplatformă, fiind capabil să gestioneze estimatele, comenzile, fluxul de lucru și administrarea. În plus, acesta determină tehnologia de print care va fi utilizată pentru fiecare proiect, atribuind-o pe cea mai eficientă. Pentru a optimiza în continuare procesul de producție, Pixartprinting a creat "Uragano", un alt software "home-made", care lucrează în sinergie cu software-ul de management, armonizează fluxul de lucru, asigurând automatizarea, viteza şi eficienţa şi minimizând marja de eroare. Uragano, de fapt, este capabil să combine comenzile în funcţie de cinci variabile: tiraj, tip de hârtie și gramaj, format şi timp de livrare. Managementul automat al tuturor fazelor de pretipărire permite economisirea de timp, evită pierderile de material și reduce costurile de producție. Un avantaj pe care Pixartprinting îl oferă clienților, pentru prețuri şi mai competitive. Uragano a concretizat dorinţa de a deveni o companie complet automatizată, cu o eficienţă maximă.

 

Hardware-ul: departamentul de productie

Unul dintre punctele forte ale Pixartprinting este departamentul de producție de avangardă, descris de unii ca "micul Drupa", deoarece este dotat cu sisteme de ultima generatie, care nu au mai mult de trei ani de viață. Din acest motiv, compania este considerată un punct de referință de către cei mai importanţi producători de sisteme pentru artele grafice, care oferă de multe ori instalarea în avanpremieră, așa cum sa întâmplat recent cu Komori Lithrone GL 840 P 8 culori 70x100 echipat cu noua placă de schimb sincronizată.

 

Întregul proces de producție respectă standarde stricte de calitate. 

Departamentul de producție a fost pus la punct prin implementarea celor mai bune sisteme disponibile și este împărțit în două linii de producție în oglindă: prima pentru format mic, a doua pentru format mare. La centru, departamentul de livrări care transmite cele două linii. Departamentul pentru formatul mic pleacă de la un depozit pentru stocarea hârtiei, apoi trece prin procesul de print propriu-zis, procesul de finisare și se încheie cu livrarea. Departamentul pentru formatul mare dispune de un depozit pentru stocarea suporturilor rigide și în rolă, se dezvoltă în sisteme de print flatbed și roll to roll, apoi trece la etapele de finisare și de livrare.

 

Avantajele departamentului format mic:

În Pixartprinting digitalul şi off-set-ul coexistă, cele două tehnologii fiind considerate complementere. Software-ul de management distribuie în mod complet automat lucrările către o tehnologie sau alta, în baza unei serii de considerente, precum volumul general de muncă, optimizarea panourilor, timpul solicitat de client. Fișierul va fi apoi trimis către departamentul HP Indigo, recent modernizat, sau către imprimanta offset de înaltă calitate cu sisteme Komori.

 

Format mic digital

Pentru printarea fişierelor multiple destinate realizării de cataloage şi cărţi prinse cu capse metalice, broşuri lipite în tiraje mici şi medii, tehnologia digitală continuă să concureze cu cea offset. Pixartprinting a anunţat recent achiziţionarea a patru noi HP Indigo 7600 care se alătură altor 7500 deja instalate. Noile 7600 sunt dotate cu Automatic Alert Agent, un sistem de control care detectează și avertizează operatorul despre eventuale diferențe între fișierul digital și cel printat de aparat. Chiar şi sistemele 7500 instalate vor fi upgradate cu avantajele noului model.

  

Formatul mic offset

O tehnlogie “nouă” pentru Pixartprinting, care astăzi cuprinde două Komori Lithrone GL 840 P 8 culori 70x100 complete cu noua placă de schimb sincronizată, instalate în compania veneţiană în premieră mondială. O tehnologie complementară cu cea digitală, care pentru companie se dovedeşte extreme de competitivă în cazul paginilor individuale cu tiraje medii şi mari.

 

Departamentul etichete

A fost inaugurat recent un department ad-hoc pentru printarea etichetelor la preţuri competitive, chiar şi pentru loturi mici sau ediţii limitate. Deţine două sisteme de print în rolă Epson SurePress L-4033A, unul dintre ele fiind dotat şi cu cerneală albă, şi sistemul Sei Laser pentru tăierea automată. Numitorul comun al etichetării semnat Pixartprinting: calitate excelentă, print cu șase culori (CMYK + orange și green), posibilitatea de a alege dintr-o gamă variată de materiale, timp de livrare redus.

 

Avantajele departamentului format mare

Mândria departamentului Pixartprinting format mare este tehnologia revoluţionară P10 semnată Durst, garanţia calității Fine Art maxim şi competitivitate maximă. Pixartprinting se deţine cea mai mare instalaţie din lume cu această tehnologie, cu un activ de 3 sisteme P10 roll to roll dedicate pentru printul pe mesh-uri şi bannere și 4 sisteme P10 flatbed cu configurarea exclusivă PAC - cu alimentator şi stivuitor ce automatizează procesul de printare pe suporturi rigide şi carton.

Utilizatorii țintă

Clientela este formată din aproximativ 90% profesioniști în artele grafice, în special opratori de print care folosesc serviciile Pixartprinting pentru lucrări pe care nu le pot executa în mod independent, care nu dispun de tehnologii adecvate sau de o capacitate de producție suficentă pentru a livra marfa în timpul dorit.


Management clienți

Pixartprinting este un web-to-print pur. Clienții pot vedea oferta exclusiv online, selecta produsele de interes, trece direct la estimarea ghidată şi complet gratuită și pot completa comanda prin trimiterea fişierului de print. În scopul de a elimina barierele care încă există pentru anumite categorii de utilizatori reticente faţă de cumpărăturile online, Pixartprinting s-a concentrat puternic pe dezvoltarea serviciului clienţi, cu scopul de a umaniza serviciul oferit virtual.

 

Serviciul clienţi telefonic, care relaţionează cu clienţii în limba lor, este acum activ pentru ţările în care “magazinul virtual” Pixartprinting este deja operaţional: Italia, Franța, Spania, Portugalia, Marea Britanie, Germania. La dispoziţia clienţilor, numerele telefonice naţionale la care răspunde un operator vorbitor nativ. Acestuia i se alătură serviciul de chat online, un suport rapid și imediat pentru utilizatorii de web to print în timpul utilizării magazinului virtual.

 

Focusul asupra clientului se traduce şi într-o filosofie pe care compania o numeşte “friendly reprinting policy”: Pixartprinting se oferă să retipărească lucrările care - în funcție de client - au probleme, chiar dacă acestea ar putea rezulta dintr-o eroare ce nu poate fi atribuită companiei. Din acest comportament derivă nivelul înalt de fidelizare a clienților.

 

Satisfacţia clientului este bazată pe mai mulți factori: o calitate deosebită, respectarea timpului de livrare și prețuri competitive.

 

Dezvoltarea în străinătate

Pixartprinting se plasează pe piața europeană ca o companie multinațională, în măsură să "vorbească limba", atât la propriu cât și la figurat, din fiecare țară. Din acest motiv, compania a creat "magazine virtuale" pentru fiecare țară, la momentul considerat atractiv comercial, cu fluxuri de lucru personalizate. Fiecare dintre acestea are un domeniu local. Momentan, site-ul este disponibil in: italiană, franceză, spaniolă, portugheză, engleză, germană, olandeză, suedeză, rusă, română și poloneză.

Positioning

Pixartprinting se poziţionează pe piață ca un jucător-cheie, fiind competitiv nu numai în ceea ce priveşte oferta, raportul calitate/preţ şi servicii, ci şi în termeni de strategie. Obiectivul principal: să anticipeze tendințele de pe piața de print în cazul în care experții prezic dispariția treptată a realităților mici în favoarea unor noi combinații capabilă de a fi un interlocutor unic pentru toate nevoile de print, garantând standarde calitative înalte atât în ceea ce priveşte produsele, cât şi serviciile.


Mission

Furnizarea unui produs clasic – printat în toate formele sale - îmbogățindu-l cu acele elemente care pot satisface consumatorii: ușurință în utilizare, preț competitiv și punctualitate în execuţie.


Factorii succesului

O strategie de marketing solidă și pe termen lung; suportul instrumentelor software adecvate; alegerea echipamentelor şi a unei tehnologiei de avangardă, selectarea furnizorilor/partenerilor cu cel mai înalt nivel de organizare. Trei active pe care Pixartprinting şi-a bazat dezvoltarea.