For the 2022 programme, customers will be eligible for the Star level if they place a minimum of 20 orders between 01/01/2021 and 31/12/2021 with a total value of over €10,000 (excluding cancelled orders and tax).
- Asistenţă telefonică şi servicii de email prioritare: cu ajutorul unui cod personal şi al unui operator care vorbeşte limba ta, vei primi imediat răspuns la întrebările tale.
- Call me now: serviciu exclusiv ce îţi permite să fii apelat la numărul ales
1 promoţie lunară valabilă pentru 1 produs ce poate fi utilizată pentru 5 printuri.
în fiecare lună vei putea previzualiza toate noile produse şi formate publicate pe site;
în fiecare trimestru vei avea la dispoziţie mostrare cu o reducere de 90% fără costuri de livrare:
1 exemplar al mostrarului ambalaje
1 exemplar din mostrarul shopping bags
1 exemplar mostrar bannere publicitare
1 exemplar mostrar autocolante pvc
1 exemplar mostrar etichete și autocolante
1 exemplar mostrar cărți de vizită
1 exemplar ghidul culorilor etichete și stickere
1 exemplar ghidul culorilor format mic
1 exemplar ghidul culorilor suporturi rigide
1 exemplar ghidul culorilor bannere și mesh-uri
1 exemplar ghidul culorilor autocolante PVC
1 exemplar ghidul culorilor țesături
For the 2022 programme, customers will be eligible for the Red Giant level if they place a minimum of 20 orders between 01/01/2021 and 31/12/2021 with a total value of over €30,000 (excluding cancelled orders and tax).
- Asistenţă telefonică şi servicii de email prioritare: cu ajutorul unui cod personal şi al unui operator care vorbeşte limba ta, vei primi imediat răspuns la întrebările tale.
- Call me now: serviciu exclusiv ce îţi permite să fii apelat la numărul ales
2 promoţii lunare valabile pentru 2 produse ce pot fi utilizate pentru maxim 5 printuri fiecare.
în fiecare lună vei putea previzualiza toate noile produse şi formate publicate pe site;
în fiecare trimestru vei avea la dispoziţie mostrare cu o reducere de 90% fără costuri de livrare:
3 exemplare ale mostrarului ambalaje
3 exemplare din mostrarul shopping bags
3 exemplare mostrar bannere publicitare
3 exemplare mostrar autocolante pvc
3 exemplare mostrar etichete și autocolante
3 exemplare mostrar cărți de vizită
3 exemplare ghidul culorilor etichete și stickere
3 exemplare ghidul culorilor format mic
3 exemplare ghidul culorilor suporturi rigide
3 exemplare ghidul culorilor bannere și mesh-uri
3 exemplare ghidul culorilor autocolante PVC
3 exemplare ghidul culorilor țesături
For the 2022 programme, customers will be eligible for the Supernova level if they place a minimum of 20 orders between 01/01/2021 and 31/12/2021 with a total value of over €50,000 (excluding cancelled orders and tax).
- Asistenţă telefonică şi servicii de email prioritare: cu ajutorul unui cod personal şi al unui operator care vorbeşte limba ta, vei primi imediat răspuns la întrebările tale.
- Call me now: serviciu exclusiv ce îţi permite să fii apelat la numărul ales
2 promoţii lunare valabile pentru 2 produse ce pot fi utilizate pentru maxim 10 printuri fiecare.
în fiecare lună vei putea previzualiza toate noile produse şi formate publicate pe site;
în fiecare trimestru vei avea la dispoziţie mostrare cu o reducere de 90% fără costuri de livrare:
5 exemplare ale mostrarului ambalaje
5 exemplare din mostrarul shopping bags
5 exemplare mostrar bannere publicitare
5 exemplare mostrar autocolante pvc
5 exemplare mostrar etichete și autocolante
5 exemplare mostrar cărți de vizită
5 exemplare ghidul culorilor etichete și stickere
5 exemplare ghidul culorilor format mic
5 exemplare ghidul culorilor suporturi rigide
5 exemplare ghidul culorilor bannere și mesh-uri
5 exemplare ghidul culorilor autocolante PVC
5 exemplare ghidul culorilor țesături
"Membru activ"
Este un client care se încadrează în unul dintre cele trei niveluri indicate de cerințele programului STARWAY.
"Membru inactiv"
Este un client care nu mai se încadrează în unul dintre cele trei niveluri indicate de cerințele programului STARWAY.
"Calitate de membru anuală"
Definește perioada în care clientul poate folosi programul STARWAY între 1 ianuarie şi 31 decembrie în fiecare an calendaristic; la sfârșitul fiecărui an calendaristic, nivelul de apartenenţă a membrilor este actualizat sau reînnoit.
"Client"
Orice companie, firmă, asociație, profesionist sau persoană privată înregistrată pe site-ul Pixartprinting și care a făcut achiziții prin intermediul site-ului.
Starway este un program dedicat clienților Pixartprinting S.p.A., A Cimpress company ("Pixartprinting"), care se încadrează în nivelurile stabilite pentru participarea în program, după cum se specifică în continuare.
Adeziunea la programul STARWAY, care permite accesul la o gamă largă de servicii și condiții dedicate, este complet gratuită.
Înscrierea în programul STARWAY se face direct de către Pixartprinting.
La momentul înscrierii, Clienţii sunt încadraţi în unul dintre cele trei niveluri ale programului STARWAY: (i) Star, (ii) Red Giant, şi (iii) Supernova.
Clienţii vor primi un Membership Anual şi statutul de “Membru Activ”. Aceasta se va face printr-o comunicare pe email. Pentru a activa participarea în programul STARWAY, clientul va trebui să confirme conform instrucţiunilor transmise pe email. Pixartprinting va trimite un kit de bun venit, constând într-o scrisoare, o broşură de prezentare a programului STARWAY, un cadou de colecţie şi un card de identificare personalizat cu un cod de Client şi o dată de valabilitate.
Cardurile de membru sunt valabile pentru anul calendaristic în curs, nu sunt transferabile și pot fi folosite numai de Membri Activi selectaţi.
Carduri de membru rămân proprietatea exclusivă a Pixartprinting. Utilizarea necorespunzătoare a cardurilor sau a beneficiilor conferite de programul STARWAY poate duce la rezilierea imediată sau la eliminarea din program și retragerea ulterioară a beneficiilor conexe la discreția Pixartprinting.
Nu se fac nominalizări multiple în cadrul programului. Fiecare nominalizare se face în mod individual și este legată de un singur cod de client, care va fi singurul titular al nominalizării.
Încrierea în programul STARWAY va rămâne activă pentru o perioadă de maxim 12 luni. Noile înscrieri pentru perioadele ulterioare vor fi stabilite de Pixartprinting începutul fiecărui an calendaristic.
Membrii activi care doresc să încheie participarea la programul STARWAY trebuie să trimită un email către Pixartprinting la adresa support@pixartprinting.com. La încheierea acestei proceduri toate beneficiile și privilegiile conexe programului STARWAY vor înceta.
În orice caz, Pixartprinting poate întrerupe participarea la programul STARWAY în cazul încălcării acestor Termeni și Condiții, precum și la orice abateri disciplinare percepute ca incorecte sau frauduloase din partea unui participant, care rezultă în dezactivarea statutului de membru activ. În acest caz, toate avantajele și privilegiile conexe programului STARWAY vor fi întrerupte imediat.
Programul STARWAY oferă trei niveluri de membru: (i) Star, (iii) Red Giant şi (iii) Supernova.
Star este primul nivel de intrare în program; Red Giant este al doilea nivel și Supernova este al treilea nivel al programului.
Cerințele necesare pentru a fi parte din unul dintre cele trei niveluri sunt determinate de numărul de comenzi anuale şi de “valoarea anuală a comenzilor” (net din eventualele anulări și taxe de stat). Alocarea la programul STARWAY în unul dintre nivelurile de membru are loc în conformitate cu următoarele criterii:
Tabel recapitulativ:
Nivelul | Comenzi anuale | Valoarea anuală a comenzilor* |
---|---|---|
Star | 20 | 10.000 Euro |
Red Giant | 20 | 10.000 Euro |
Supernova | 20 | 10.000 Euro |
Membrii Activi "Star", "Red Giant" și "Supernova" pot beneficia de privilegiile și beneficiile exclusive ale programului STARWAY, indiferent de naționalitate.
Avantajele promoţional disponibile din când în când vor fi comunicate de către Pixartprinting lunar printr-un email dedicat și vor fi, de asemenea indicate pe site-ul Pixartprinting, în secţiunea dedicată STARWAY.
Nivelul | Star | Red Giant | Supernova |
---|---|---|---|
UserHub (Asistenţă telefonică şi email dedicate) |
Da | Da | Da |
Lansare de produse în avanpremieră | Da | Da | Da |
Promoţii | Produse: 1 Lucrări: 5 fiecare |
Produse: 2 Lucrări: 5 fiecare |
Produse: 2 Lucrări: 10 fiecare |
Mostrar packaging (1 €) | 1 exemplar pe trimestru | 3 exemplare pe trimestru | 5 exemplare pe trimestru |
Mostrar shopping bags (1 €) | 1 exemplar pe trimestru | 3 exemplare pe trimestru | 5 exemplare pe trimestru |
Mostrar bannere publicitare (1 €) | 1 exemplar pe trimestru | 3 exemplare pe trimestru | 5 exemplare pe trimestru |
Mostrar autocolante PVC (1 €) | 1 exemplar pe trimestru | 3 exemplare pe trimestru | 5 exemplare pe trimestru |
Mostrar etichete și autocolante (1 €) | 1 exemplar pe trimestru | 3 exemplare pe trimestru | 5 exemplare pe trimestru |
Mostrar cărți de vizită (1 €) | 1 exemplar pe trimestru | 3 exemplare pe trimestru | 5 exemplare pe trimestru |
Ghidul culorilor etichete și stickere (1 €) | 1 exemplar pe trimestru | 3 exemplare pe trimestru | 5 exemplare pe trimestru |
Ghidul culorilor format mic (1 €) | 1 exemplar pe trimestru | 3 exemplare pe trimestru | 5 exemplare pe trimestru |
Ghidul culorilor suporturi rigide (1 €) | 1 exemplar pe trimestru | 3 exemplare pe trimestru | 5 exemplare pe trimestru |
Ghidul culorilor bannere și mesh-uri (1 €) | 1 exemplar pe trimestru | 3 exemplare pe trimestru | 5 exemplare pe trimestru |
Ghidul culorilor autocolante PVC (1 €) | 1 exemplar pe trimestru | 3 exemplare pe trimestru | 5 exemplare pe trimestru |
Ghidul culorilor țesături (1 €) | 1 exemplar pe trimestru | 3 exemplare pe trimestru | 5 exemplare pe trimestru |
Toate serviciile și promoțiile STARWAY sunt furnizate de Pixartprinting SpA în conformitate cu comunicările transmise din când în când, aşa cum este specificat în Termenii şi Condiţiile disponibile în secțiunea STARWAY prezentă pe site-ul Pixartprinting.
Pixartprinting îşi rezervă în orice caz dreptul de a modifica structura programului STARWAY, cerințele de apartenenţă, beneficiile, ofertele şi alte caracteristici ale programului descrise în prezenţii Termeni și Condiții, sau de asemenea de a întrerupe programul STARWAY în orice moment, fiind vorba despre o funcţie cu titlu gratuit şi promoţional, care nu face obiectul unor contracte legate de comenzi individuale sau al relaţiilor contractuale dintre Pixartprinting și Client.
Pixartprinting se angajează să informeze Membrii Activi în legătură cu eventualele modificări substanţiale aduse programului STARWAY şi Termenilor şi Condiţiilor. Membrii Activi au sarcina de a inspecta modificările şi de a se informa din când în când intrând direct în secţiunea Termeni şi Condiţii STARWAY. Continuarea participării la programul STARWAY a unui Membru Activ va fi considerată ca şi acceptarea modificărilor intervenite.
Serviciile și promoțiile oferite de programul STARWAY nu pot fi cumulate cu alte oferte în curs, dar va prevala întotdeauna serviciul şi oferta cele mai avantajoase pentru Client.
Beneficiile și promoțiile conexe programului STARWAY nu sunt negociabile sau convertibile în numerar sau bonuri de reduceri, şi nici nu pot fi transferate către terți.
Pixartprinting nu va fi răspunzător pentru eventualele pierderi sau daune derivate din introducerea unei predicţii sau din modificarea caracteristicilor programului STARWAY, exceptând frauda sau neglijenţa gravă.
În caz de discrepanțe între versiunea prezenţilor Termeni şi Condiţii în italiană şi alte versiuni lingvistice, versiunea italiană va prevala în toate situaţiile.
Pentru orice comunicare cu privire la programul STARWAY fiecare Membru Activ va trebui să contacteze serviciul de asistenţă Pixartprinting, comunicând numărul de client.
Prezentele Condiții sunt reglementate de legislația italiană.
Pentru toate comenzile primite de la subiecţi care nu se califică drept "consumatori", toate litigiile privind interpretarea și/sau executarea prezentului contract sunt de competența exclusivă a instanțelor din Veneția.
A PIXARTPRO voucher is a voucher awarded to you on the first day of every month if you exceed one of four monthly spend thresholds.
On the last day of each month, the final monthly spend will be calculated, and (assuming the total is above the lowest minimum threshold) a PIXARTPRO voucher will be generated. The monthly spend is calculated from the total spent on print jobs that have been paid for and dispatched with a delivery date set for within the same month, excluding any discounts or other vouchers, VAT and postage and packaging.
For example, to calculate the monthly spend for May, which will be used to generate a PIXARTPRO voucher to use in June, only the total amount spent on print jobs that have been paid for and dispatched with a delivery date before the end of May will be considered, excluding discounts or other vouchers, VAT and postage and packing.
When you reach a certain monthly spend threshold and thereby earn a PIXARTPRO voucher, it fully replaces the PIXARTPRO vouchers earned for lower monthly spend thresholds. Customers do not also accumulate the vouchers for previous thresholds upon reaching the intermediate thresholds and the highest threshold. Reaching a threshold leads to the award of a set monthly voucher that effectively replaces the vouchers from the thresholds below.
No, totals accrued on different accounts cannot be combined, even if they belong to the same person or company. PIXARTPRO will only be active on the account you use for the Starway programme.
In the PIXARTPRO section of the My Account area you can check the current total and total for jobs in progress at any time. The current total displays the total net amount spent (excluding discounts or vouchers, VAT, postage and packaging) on print jobs that have been dispatched with a delivery date that falls in the current month. Your voucher will be generated based on this total if you reach the required threshold. The total for jobs in progress displays the sum of the net totals (excluding discounts or vouchers, VAT, postage and packaging) for print jobs that have not yet been dispatched with a delivery date in the current month. Remember that the current total is used to calculate your vouchers – it is therefore important that you proceed to payment and upload a print-ready file so your print jobs can be printed and dispatched before the end of the month!
Before ordering
When choosing your product, and before adding it to your basket, you have the option of choosing the estimated delivery date.
Once you have added the product to your basket, and before confirming the order, the summary shows the estimated delivery date for each print job.
After ordering
Once you have uploaded your file and paid, you can see the scheduled delivery date for each print job next to the status of the file by clicking on the order number in the My Orders section of the My Account area.
Pixartprinting will send you an email when each item is dispatched. You can also check whether your print job has been dispatched in the My Orders section of the My Account area.
Say an order is placed on 28th March containing two print jobs: one with a delivery date set for 30th March, and the other for 2nd April. In this case the first print job, if dispatched as scheduled, will go towards the PIXARTPRO voucher to use during April (assuming at least the first threshold has been reached), while the second print job will go towards the voucher to use during May (because the delivery date is set for April).
Each PIXARTPRO voucher is valid for one month and expires at the end of the month in which it is generated.
For example, a PIXARTPRO voucher awarded on 1st April will expire on 30th April.
You can look back at all transactions connected to your PIXARTPRO voucher and check the amount received that month in the PIXARTPRO section of the My Account area.
When placing an order, you can decide not to use your PIXARTPRO voucher at all, and save it for a future order. However, make sure you use it in the month it was generated, before it expires.
No, the voucher is applied to the entire order. If you decide to use a voucher on an order, you must use it for all print jobs within that order. It will be automatically divided between all of the items. Remember that in all cases the minimum cost of each print job is €1.
Yes, you can use a PIXARTPRO voucher on an order that contains items on special offer.
Amounts accrued on different accounts cannot be combined or transferred, even if they belong to the same person or company.
How do I become a member of STARWAY?
To find out if you have been enrolled onto the programme, simply check your inbox for any emails from Pixartprinting containing your unique codes to access the various services and information on how to use them.
Does the programme have an expiry date?
The requirements for each level are as follows:
- Star: Clients who made a minimum of 20 orders with a value greater than 10.000 Euro (net value excluding cancelled orders and applicable taxes) between 01/01/2021 and 31/12/2021. Both conditions must be satisfied.
- Red Giant: Clients who made a minimum of 20 orders with a value greater than 30.000 Euro (net value excluding cancelled orders and applicable taxes) between 01/01/2021 and 31/12/2021. Both conditions must be satisfied.
- Supernova: Clients who made a minimum of 20 orders with a value greater than 50.000 Euro (net value excluding cancelled orders and applicable taxes) between 01/01/2021 and 31/12/2021. Both conditions must be satisfied.
Table Summary:
Level | Annual Orders | Annual value of orders |
---|---|---|
Star | 20 | 10.000 Euro |
Red Giant | 20 | 30.000 Euro |
Supernova | 20 | 50.000 Euro |
In 2021, the STARWAY programme begins on 14 January and ends on 31 December. The terms and conditions for taking part in 2022 will be revised at the end of 2021.
Can I join the STARWAY programme of my own accord?
Can membership be granted at any time during the year?
No. On 31 December each year we check whether customers have met the programme's requirements, and all new and returning members are then confirmed for the following year.
Log in to your account on the website: your membership level is displayed there.
To recover your login details, click LOGIN > RECOVER PASSWORD and enter the email address you used for registration. Within a few minutes you will receive an email with the requested information. If you don't receive it, make sure it hasn't ended up in your junk email folder.
Star, Red Giant or Supernova memberships are valid from the date the level is assigned until the end of the current year.
Special deals will be communicated monthly by email and published on the STARWAY section of the website.
You will receive an activation code that allows you to benefit from our personalised, priority customer care service (UserHub). Promotions are only active once you have logged in to your account.
Premium Support is an exclusive Pixartprinting customer care service. Armed with a unique code, a dedicated telephone number and an operator who speaks your language, you will have all of Pixartprinting’s customer care facilities at your disposal, and with shorter waiting times.
You can also request a callback using the CALL ME NOW function, available by logging in to your account.
It's an exclusive service, one of the benefits of UserHub customer care: one of our dedicated operators will call you back very quickly. When you log in to your account on the Pixartprinting website, you will see a page dedicated to the service, where you can enter your telephone number of choice.
How do I use the priority telephone support?
You will receive an email with a dedicated UserHub number to dial, together with a unique code to be entered during the call. A dedicated operator who speaks your language will deal with you immediately.
Simply send us an email using the email address you used to register. You will then be given priority status by our customer care team.
Which services are available for Star members?
The following services are available for Star members:
1. UserHub, our dedicated telephone and email service, is an exclusive customer care service. You will be given a personal code and will receive a quick response to any queries from an operator who speaks your language.
The Call Me Now function allows you to request a callback on a number of your choice, simply by logging into your account.
2. Every month you will receive advance previews of all new products and formats due to be launched on the website.
The Red Giant membership level has two monthly promotions on two products, to be used for up to five print jobs each.
The following services are available for Red Giant members:
1. UserHub, our dedicated telephone and email service is an exclusive customer care service. You will be given a personal code and will receive a quick response to any queries from an operator who speaks your language.
The Call Me Now function allows you to request a callback on a number of your choice, simply by logging into your account.
2. Every month you will receive advance previews of all new products and formats due to be launched on the website.
The Supernova membership level has two monthly promotions on two products, to be used for up to ten print jobs each.
The following services are available for Supernova members:
1. UserHub, our dedicated telephone and email service is an exclusive customer care service. You will be given a personal code and will receive a quick response to any queries from an operator who speaks your language.
The Call Me Now function allows you to request a callback on a number of your choice, simply by logging into your account.
2. Every month you will receive advance previews of all new products and formats due to be launched on the website.