You are on the .ro domain. We recommend you go to the .com domain so that the contents of the website are closer to your language and browsing needs.
ENGLISH(US)
CLOSE
Caută în FAQ 

Înregistrare şi cont

Da, înregistrarea este necesară pentru a putea folosi serviciile noastre. Dă clic aici şi introdu informaţiile cerute; vei primi un email de confirmare şi vei putea să te loghezi pe pagina personală pentru a vedea achiziţiile efectuate, statusul comenzilor, facturile tale, etc.
Se pot crea trei tipuri de conturi:

1) cont de companie: dacă ai un număr de TVA intracomunitar eşti scutit de la plata TVA.  În cazul în care numărul tău de TVA nu este activat pentru tranzacţii intracomunitare, se va percepe TVA-ul italian de 22%;

2) ca liber profesionist: dacă ai un număr de TVA intracomunitar eşti scutit de la plata TVA-ului; dacă numărul tău de TVA nu este valid pentru tranzacţii intracomunitare, se va percepe TVA-ul italian de 22%;

3) ca utilizator privat: în acest caz, se va percepe TVA.
Poţi modifica profilul de client direct de pe pagina ta personală de pe site: loghează-te şi accesează secţiunea "Modifică profilul". Nu pot fi modificate următoarele detalii: Nume/companie, Număr de TVA şi Cod fiscal. Pentru orice nelămuriri nu ezita să ne contactezi pe adresa de email: info.administratie@pixartprinting.com

Comanda ta

Poţi modifica o comandă doar dacă nu a intrat în etapa de producţie. Dacă ai ales să modifici specificaţiile produsului comandat, te rugăm să contactezi Serviciul Clienţi pentru a discuta această posibilitate, scriind la info.ro@pixartprinting.com. Dacă doreşti să anulezi comanda, o poţi face de pe pagina personală: în secţiunea "Comenzi efectuate", clic pe butonul "Anulează", marcat cu pictograma coş de gunoi. Poţi anula o comandă doar dacă nu ai efectuat încă plata şi nu ai încărcat fişierul. Prin urmare, te rugăm să verifici statusul comenzii de pe pagina ta personală sau să contactezi Serviciul Clienţi pentru informaţii suplimentare.  
Dacă ai efectuat deja plata prin transfer bancar, cererea de anulare trebuie trimisă pe email la info.administratie@pixartprinting.com. Evident, vei fi rambursat prin aceeaşi metodă pe care ai folosit-o pentru a face plata (card de credit, Paypal, transfer bancar, etc.): vei găsi factura de credit pe pagina ta personală.
Ne pare rău, dar o dată ce fişierul a intrat în etapa de producţie nu se poate interveni asupra estimatului pentru a anticipa sau amâna data de livrare selectată. Sistemul nostru de producţie nu permite modificarea priorităţii sau a datei la care o comandă este dată în producţie. Pentru informaţii suplimentare, te rugăm să scrii la info.ro@pixartprinting.com.
Datele noastre de livrare şi costurile aferente sunt actualizate zilnic la ora 18:00. Livrarea în 24 de ore poate fi selectată dora până la ora 10 dimineaţa. Comanda este efectiv înregistrată doar atunci când sistemul generează codul numeric de identificare (numărul comenzii).
Nu efectuăm printuri de probă, dar fiecare produs are o cantitate minimă ce poate fi selectată în etapa estimatului, fiind posibilă comandarea unui număr redus de exemplare. Pentru informaţii suplimentare, te rugăm să scrii la info.ro@pixartprinting.com.
La finalul procesului de achiziţie, după introducerea datelor produsului ales, vei fi rugat să încarci fişierul corespunzător lucrării alese. Fişierul poate fi încărcat chiar şi într-un moment ulterior, accesând secţiunea "Zonă trimitere fişier". Limita maximă pentru fiecare fişier este de 1500MB.
Nu, acestea nu pot fi recuperate. Te sfătuim să le arhivezi deoarece pot fi necesare pentru printarea unui nou proiect.
Pe site-ul nostru www.pixartprinting.ro poţi obţine estimări în timp real şi poţi alege timpul de livrare cel mai potrivit nevoilor tale. Te sfătuim să te loghezi pentru a putea vedea corect costul, procedura pentru calcularea estimării nu implică nicio obligaţie de achiziţie. Estimarea este pentru un singur subiect de print.
Efectuarea unei comenzi este simplă, necesitând puţini paşi:
1) Loghează-te din secţiunea "Login"  în partea dreaptă sus a site-ului nostru, introducând numelede utilizator şi parola alese în momentul înregistrării
2) Localizează produsul dorit şi alege caracteristicile din formularul estimatului, apoi adaugă-l în coş. (Dacă vrei să printezi mai multe subiecte cu aceleaşi caracteristici, va trebui să creezi lucrări multiple, deoarece estimatul este compilat pentru un singur fişier grafic).
2) Verifică în secţiunea "coş" lista de produse şi alege adresa de livrare din meniu, precum şi metoda de plată.
3) Clic pe "Cumpără" şi vei primi numărul comenzii pentru a efectua plata şi a încărca fişierul de print. Pentru a continua comanda va trebui să accepţi clauzele contractuale. Pentru fiecare comandă efectuată vei primi un email de confirmare cu lista produselor selectate.
Pentru majoritatea produselor noastre am creatmostrare care îţi dau posibilitatea să vezi şi să atingi materialele. Le poţi comanda ca pe orice alt produs de pe site-ul nostru: aruncă un ochi aici şi descoperă selecţia noastră de materiale.
Pentru noi este importantă respectarea datelor de livrare pe care ţi le-am promis, dar trebuie să ne ajuţi! Îţi reamintim că datele de livrare pot fi respectate dacă plata a fost efectuată şi fişierele încărcate în termenul indicat, iar fişierul trimis este conform cu cerinţele de print: eventualele neconformităţi ale fişierului pot duce la amânarea datei de livrare solicitate în momentul achiziţiei.
Dacă în comandă sunt prezente mai multe lucrări cu aceeaşi dată de livrare selectată, toate lucrările vor suferi aceeaşi amânare a datei de plecare, din momentul în care va fi reîncărcat chiar şi un singur fişier peste termenul limită.
Îţi reamintim că în cazul plăţii prin transfer bancar, data de livrare orientativă va suferi întârzieri faţă de data selectată, în funcţie de momentul în care transferul este înregistrat, în general 2/3 zile lucrătoare de la data emiterii.

Transport și livrare

Tu alegi data de livrare dintre diferitele opţiuni disponibile în etapa estimatului. Timpul de livrare a mărfii depinde de data selectată în etapa estimatului şi de eventualele actualizări ulterioare. Poţi urmări comanda de pe pagina personală, secţiunea "Comenzi efectuate", verificând în orice moment statusul ei.
Desigur!  La finalizarea comenzii ţi se va cere adresa pentru livrarea mărfii; îţi reamintim însă că putem livra doar în ţara de facturare.
Nu se poate întotdeauna, dar vom face tot posibilul pentru a te ajuta: scrie-ne la info.transport@pixartprinting.com şi vom contacta curierul pentru a vedea dacă este posibilă schimbarea adresei de livrare.
Din păcate nu oferim servicii de preluare de către client de la sucursalele de curierat. Este necesar să furnizezi o adresă validă la care să fie furnizată marfa în timpul programului de lucru.
Din păcate, nu se poate atribui un anumit curier pentru livrare din cauza limitărilor în ceea ce priveşte greutatea, volumul şi timpii de livrare, ce pot varia de la transportator la transportator.
Nu putem gestiona mai multe adrese de livrare pentru aceeaşi comandă. Dacă ai nevoie să expediezi materialul la adrese diferite, poţi efectua mai multe comenzi, atribuindu-i fiecăreia o adresă de livrare diferită.