Poţi modifica o comandă doar dacă nu a intrat în etapa de producţie. Dacă ai ales să modifici specificaţiile produsului comandat, te rugăm să contactezi Serviciul Clienţi pentru a discuta această posibilitate, scriind la
support@pixartprinting.com. Dacă doreşti să anulezi comanda, o poţi face de pe pagina personală: în secţiunea "Comenzi efectuate", clic pe butonul "Anulează", marcat cu pictograma coş de gunoi. Poţi anula o comandă doar dacă nu ai efectuat încă plata şi nu ai încărcat fişierul. Prin urmare, te rugăm să verifici statusul comenzii de pe pagina ta personală sau să contactezi Serviciul Clienţi pentru informaţii suplimentare.
Dacă ai efectuat deja plata prin transfer bancar, cererea de anulare trebuie trimisă pe email la
support@pixartprinting.com. Evident, vei fi rambursat prin aceeaşi metodă pe care ai folosit-o pentru a face plata (card de credit, Paypal, transfer bancar, etc.): vei găsi factura de credit pe pagina ta personală.